27.11. 2024

KOMOROVÉ PIVO 

srdečně zveme na příjemné neformální setkání! Přijďte se pobavit s kolegy, probrat nějaké pracovní záležitosti a třeba i najít inspiraci pro naše projekty. To vše v přátelské atmosféře u dobrého piva. Rádi vás uvidíme, tak neváhejte a připojte se!

Důležité informace:
Termín: 27.11. 2024
Čas: 17.00 (až 22.00)
Místo konání: BUDE UPŘESNĚNO
Registrace: není nutná, ale budeme rádi, když nám dáte vědět, že dorazíte, abychom zajistili dostatek míst (na email stepanka.bodlakova@komorapm.cz)


23.10. 2024

TIPY A TRIKY PRO ZAČÍNAJÍCÍ PROJEKŤÁKY

Chcete se stát úspěšnými v roli projektového manažera či manažerky? Jste na začátku své kariérní cesty a přemýšlíte jak svou roli uchopit? Zajímá vás, kam soustředit svou energii, čemu se vyhnout a na co se opravdu zaměřit?  Napadá vás, zda jsou v této roli důležitější technické dovednosti a hard-skills nebo spíše soft-skills?

Zveme vás na online webinář pro začínající projektové manažery.

Hned trojice profesionálů z oboru vám představí, jak taková profesní cesta může vypadat a nasdílí s vámi své zkušenost z praxe.

Webinářem vás provede Michal Korf za Komoru projektový manažerů, Klára Novotná a Martina Šimurda za Holky z agile & projektů.

Důležité informace:
Termín: 23.10. 2024
Čas: 17.00 (až 18.30)
Místo konání: online, link obdržíte po závazné registraci
Registrace: stepanka.bodlakova@komorapm.cz


9.10. 2024

GENERATIVNÍ UMĚLÁ INTELIGENCE POHLEDEM PRÁVA 

Komora Projektových Manažerů navázala spolupráci s advokátní kanceláří FORLEX, která se dlouhodobě zabývá nejenom právními případy v oblasti projektů.

Z této spolupráce vznikl nápad vytvořit pásmo networkingových setkání. Pokrýt v rámci projektu všechna právní rizika mnohdy není vůbec jednoduché. A co v případech, kdy v rámci dodávek projektových výstupů zapojíte a použijete generativní AI? Vytváření programovacího kódu, firemní dokumentace, marketingové materiály, stejně tak i projektový management. V těchto a samozřejmě i v mnoha dalších oblastech lze v dnešní době využívat služeb generativní umělé inteligence. Nebo ji dokonce využíváte ať cíleně a vědomě nebo nevědomě. Znáte však právní dopady používání takovýchto výstupů pro firemní nebo soukromé účely? Jaká udělujete a nebo naopak získáváte práva k datům využívaným v rámci generativní AI? Jaký je v těchto případech pohled právníků na autorské dílo? Jaká je současně dostupná rozhodovací činnost českých i zahraničních soudů? Jaké dopady to může mít do smluvní dokumentace a na co si dát pozor? Dopadne na to i nová evropská regulace? A případně jak?

Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví MGR. Dominik Šolc z advokátní kanceláře FORLEX.

Důležité informace:
Termín: 9.10. 2024
Čas: 17.00
Místo konání: Brno, přesné místo bude upřesněno
Registrace: pavel.korenek@komorapm.cz


20.6. 2024

EXKURZE DO ŠKOLNÍ OBSERVATOŘE DEUTSCHE SCHULE BRATISLAVA

Dne 25.4.2024 byla slavnostně otevřena školní observatoř na Deutsche schule v Bratislavě. Po mnoha letech se Bratislava opět dočkala observatoře, která má primárně sloužit veřejnému vzdělávání v rámci školní výuky, ale i pro širokou veřejnost. Projekt se uskutečnil výhradně ze soukromých zdrojů v krátké době. Je příkladem veřejné angažovanosti, jejímž výsledkem umí být kvalitní projekt sloužící veřejnosti i bez státní podpory.

Observatoř samotná byla vybudována jako unikát s bezbariérovým přístupem a je technickým prototypem jediným na světě. Je realizována českou firmou Sincon na zakázku přesně na prostory na střeše školy.

V rámci exkurze pro Komoru projektových manažerů máte příležitost seznámit se s výsledkem tohoto zajímavého projektu.

Program :

  • Informace od projektového manažera o specifikách projektu spojujícího stavební projekt s prototypovým řešením technologie observatoře, od prvotního záměru přes průzkum trh a studie proveditelnosti přes pořizovací proces až po realizaci a setup
  • Informace od pozorovacího specialisty o pozorovací technice, možnostech využití v podmínkách Bratislavy a plánovaných aktivitách v rámci školy a pro veřejnost
  • V případě pěkného počasí pozorování Slunce přes sluneční teleskop, v případě nepříznivého počasí ukázka práce s teleskopem, otočnou bezbariérovou kupolí, astrofotografie
  • Diskuse

Důležité informace:

Termín: 20.6. 2024
Čas: 14.00 (až 16.00)
Místo konání: Deutsche Schule Bratislava, Bárdošova 33, Bratislava
Registrace: Peter Radačovský, pradacovsky@dpd.sk


11.6. 2024

STRASTI A SLASTI PROJEKTOVÉ KANCELÁŘE ANEB KPI V PMO 

Úkolem projektové kanceláře (PMO) je zlepšovat řízení projektů napříč firmou. Znamená to poskytovat jasnou metodologii práce projektovým manažerům, definovat a udržovat standard projektového řízení v organizaci.

  • Jaké jsou ale faktické problémy se zaváděním projektových pravidel ve společnosti a jak je řešit?
  • Jak optimálně nastavit sledované parametry pro globální reporting nad stavem projektů v PMO?

Jistě vás k tomuto tématu napadne spousta dalších otázek. Přijďte diskutovat a dozvědět se něco nového. O své zkušenosti se s vámi rádi podělí Pavel Kořenek, Martin Slažanský a další diskutující.

Důležité informace:
Termín: 11.6. 2024
Čas: 17.00
Místo konání: Ostrava, přesné místo bude sděleno účastníkovi po jeho závazné registraci
Registrace: pavel.korenek@komorapm.cz


5.6. 2024

VZDĚLÁVÁNÍ PROJEKTOVÝCH MANAŽERŮ 

Ve spolupráci s našimi členy z KBC v Brně připravujeme akci na téma “Vzdělávání projekťáků”. V rámci programu se dozvíte, co se v této oblasti děje nového, co funguje, co méně, jaký je pohled na certifikace.

Ve třech blocích vystoupí:

  • Michal Korf (KPM) nastaví metodický rámec + představí matici seniority a její vlastní rozpracování
  • Jan Hotař (KBC) se podělí o své zkušenosti se vzděláváním PM v KBC
  • Martin Slažanský (KPM) – s námi nasdílí svůj praktický pohled

Důležité informace:
Termín: 5.6. 2024
Čas: 10.00 (až 12.30), po skončení odborné části je možné zajít na společný oběd do kantýny v KBC
Místo konání: KBC Global Services Czech Branch, Palachovo nám. 726/2, Brno-Starý Lískovec
Registrace: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
Maximální kapacita je 24 lidí, proto s registrací neváhejte!


23.5. 2024

KOMENTOVANÁ EXKURZE V DPD SK 

Pojďte s námi nahlédnout do zákulisí depa největšího evropského dopravce DPD SK.
Komora společně s kolegy z DPD SK organizuje 23.5.exkurzi přímo v bratislavském depu, kde můžete všechno vidět na vlastní oči .

A abyste si něco odnesli i do své praxe, na závěr akce je připravena přednáška o právním minimu projektového manažera, které by v portfoliu žádného PM nemělo chybět.
Přednášku si připravili pánové z právní kanceláře BCH Advokáti Chlípala.
Program:
14:00 začátek, komentovaná exkurze v depu
•            Proces zpracování zásilek
•            Technologie používané při třídění zásilek
•            Řízení organizace v depu
•            Využití fotovoltaiky v procesu doručovaní
•            Vozový elektro-park
•            Diskuse
15:00 přestávka na občerstvení
15:30 přednáška „Právní minImum projekťáka”
17:30 diskuze, networking

Důležité informace:
Termín: 23.5. 2024
Čas: 14.00 (až 19.00)
Místo konání: DPD SK, Depo 0650 Pharos, Pri letisku 5, Bratislava
Registrace + kontakt: Peter Radačovský, pradacovsky@dpd.sk
Maximální kapacita je 18 lidí, proto s registrací neváhejte!


20.4. 2024 (sobota)

CYKLOVÝLET S TOMÁŠEM

Tomáš Sladký , náš dlouholetý člen a zakladatel komorových cyklovýletů zve všechny nadšence na již II. ročník této sportovně-socializační akce : )

Důležité informace:

Termín: 20.4. 2024
Čas: 10.00, odjezd v 10.11
Místo srazu:  Staroměstské náměstí, u Orloje

Trasa: Centrum-Modřany- Radotín-Černošice-Dobřichovice-Řevnice-Karlštejn-Srbsko- Svatý Jan pod Skalou

Kolo: jakékoliv v dobrém stavu

Opět se můžete těšit na pohodovou akci, jede se podél Vltavy a pak Berounky, na trase jsou jen malá převýšení a dostatek občerstvovacích stanic :-). Zpět po vlastní ose, či vlakem.

Těšíme se a sportu zdar!


18.4. 2024, 15.00 – 18.00

VYJEDNÁVÁNÍ V KRIZI  

Umíte vyjednávat v krizi
Co se během těchto, pro mnoho lidí nekomfortních, chvil odehrává mezi zaměstnanci, spolupracovníky a partnery?
Ve spolupráci se skotakconsulting.cz jsme pro vás připravili nabité odpoledne, kdy se na krizové jednání společně podíváme
Jaká budou hlavní témata akce?
Vyjednávání v době krize, dovnitř firem a vně firmy aneb dokud nejde o život, tak to není žádné vyjednávání.
Jak pracovat s lidmi v krizi.
E-commerce příběh z dnešní doby case study, Krizové řízení v konkrétní společnosti e-commerce, kde je nyní silný dopad poklesů prodejů.
Zaměříme se i na dopady krizového jednání pro firmy a personální struktury, přijímání zaměstnanců do firem v krizovém období, fluktuaci a výpovědi.
Vlastníte společnost, jste CEO, CFO, projektový specialista, nebo třeba HR? Tato akce je určena právě pro Vás!

Důležité informace:

Datum: 18.4. 2024
Čas: od 15.00 do 18.00 hod.
Místo konání: Školící centrum Broomlovka, Vyskočilova 1326, 140 00 Praha 4-Michle
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz


27.2. 2024 od 18.00

SVĚT MICROSOFT 365 A PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ 

Zajímá Vás, jak skloubit projektové řízení a Microsoft 365?
Cloudové služby M365 patří bezesporu mezi jedny z nejvyužívanějších po celém světě a bývají firemním standardem.
Využíváme je při naší práci efektivně a v plném potenciálu? Nebo používáme jen zlomek funkcí, které nám nabízí? Co můžeme udělat pro to, aby se současný stav jejich aplikace zlepšil?
Společně s Matěj Gosman ze Seyfor pro Vás připravujeme nabité setkání s názvem Svět M365 a projektové řízení, na kterém se dozvíte odpovědi na otázky výše a mnoho dalšího.

Důležité informace:

Datum: 27.2. 2024
Čas: od 18.00 do 20.00 hod.
Místo konání: Na Strži 2097/63, 140 00 Praha 4-Nusle – v budově CUBEXU
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz


28.11. 2023 od 17.30

OBRAT O 180 STUPŇŮ ANEB FORTUNA SUCCESS STORY 

I když se zdá, že agilita je něco, co se objevilo v posledních letech, její kořeny sahají více než 30 let zpátky. A již není pravdou, že se jedná o přístup jen pro softwarové firmy – v současnosti nalézá uplatnění například ve finančnictví, telekomunikacích nebo řízení lidských zdrojů. Agilní organizace (nejde jen o zavedení metod, ale i o myšlení manažerů) může dosáhnout 3x – 5x vyšší efektivity než tradiční způsob řízení.

O své zkušenosti z přechodu ze striktně projektové organizace na plně agilní se s námi podělí manažeři ze společnosti FORTUNA.

Důležité informace:

Datum: 28.11.2023
Čas: od 17.30 do 19.30 hod.
Místo konání:  Italská 2581/69 – Churchill II, 120 00 Praha 2-Vinohrady 
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz


15.11. 2023 od 17.00

Setkání členů a příznivců Komory v Ostravě 

Kolegové z Ostravy si připravili 3 témata:

Pavel Kořenek se ve svém vystoupení „Ohlédnutí za rokem 2023 aneb kam kráčíš KPM?“bude věnovat Komoře, tomu, co se letos povedlo, co nás trápí a kam Komora směřuje.

Veronika Brancová Hase povypráví ve svém příspěvku „Jak se zahajují a ukončují projekty v akademickém prostředí aneb akceptační kritéria“o tom, jak funguje projektové řízení v akademickém světě.

Tomáš Kotula byl účastníkem letošního 15.ročníku Project, Agile & Leadership Conference a seznámí příchozí s tím, jaké poznatky a novinky si z letošní konference odnesl.

Důležité informace:

Datum: 15.11.2023
Čas: od 17.00
Místo konání:  Ostrava, restaurace La Futura
Forma: prezenční
Registrace na email: pavel.korenek@komorapm.cz


9.11. 2023 od 15.30

Společná akce Komory PM a DPD Slovensko spojená s návštěvou depa

Zajímá Vás, jak funguje jedna z významných přepravních společností? Chcete se dozvědět, jaké úsilí stojí za každým doručeným balíkem?  Ve spolupráci s DPD Slovensko pro Vás pořadatelé připravují přednáškami nabité odpoledne. Ale pozor, to není vše. Na vlastní kůži zažijete i prohlídku DPD depa, kam se rozhodně nedostanete každý den. Nakonec proběhne i diskuze a networking s občerstvením.

Důležité informace:

Datum: 9.11.2023
Čas: 15.30 – 18.00
Místo konání: DPD, Pri letisku 5 Pharos Park, 821 04 Bratislava
Forma: prezenční
Registrace na email:  martin.soltes@komorapm.cz


13.6. 2023

NÁSTROJE PROJEKTOVÉHO A PORTFOLIO MANAGEMENTU: VÝBĚR, LADĚNÍ A REAKCE NA ZMĚNY

Výběr nástroje pro řízení projektů, programů a portfolií předurčuje úspěch celého projektového prostředí a efektivitu správy projektů a proto jsme připravili panelovou diskuzi na zajímavé téma „NÁSTROJE PROJEKTOVÉHO A PORTFOLIO MANAGEMENTU: VÝBĚR, LADĚNÍ A REAKCE NA ZMĚNY“. Budeme se bavit o praktických zkušenostech s výběrem a používáním těchto nástrojů a také o tom, jak se s nimi organizace vyrovnávají v agilním a waterfall prostředí.

Naše diskuzi budou obohacovat zkušení profesionálové, kteří se s nástroji projektového a portfolio managementu denně potýkají. Budeme se zaměřovat na to, jak vybrat ty správné nástroje a jak je přizpůsobit našim potřebám. Samozřejmě se budeme také bavit o výzvách, které s tím souvisejí, a jak nástroje reagují na změny v našich organizacích.

Přijďte se s námi podělit o své zkušenosti, představit své nápady a diskutovat o nejlepších postupech v oblasti projektového a portfolio managementu.

Pozvání do diskuze přijali:

Ing. Petr Drábek, MBA

Specialista v oblasti projektového řízení, řídil PMO ve skupině UniControls, kde aktivně využíval SW nástroje pro řízení projektů a řízení portfolia. V současné době vede rozsáhlý projekt výměny redakčního systému velkého nakladatelství a je pravidelně každý rok najímán na řízení kritické odstávky výroby významného farmaceutického podniku. U všech jeho projektových činností aktivně využívá SW nástroje společnosti Microsoft.

Ing. Vít LOBPREIS, MBA MBE

Global Portfolio and Project manager společnosti SCANIA

Vít má dlouholeté zkušenosti s řízením rozsáhlých IT projektů ve skupině SCANIA. Je manažerem týmu, který provozuje rozsáhlé řešení pro řízení projektového portfolia ve více jak 30 zemích světa. Spolupodílí se na jeho kontinuálním rozvoji a implementaci do dalších společností skupiny SCANIA.

Ing. Martin Répal, MBA

Martin působí jako Senior PPM Consultant ve společnosti Inzagi. Pomáhá firmám zavádět a optimalizovat nástroje projektového řízení a specializuje se na Microsoft nástroje. Martin je spoluautor několika publikací, které dále rozvíjí téma projektového a portfolio managemetu.

Ing. Vlastimil Poláček, PMP

Vlasta působí více než dvacet let v oblasti projektového řízení a spolu s Martinem dodává PPM nástroje zákazníkům Inzagi. Má dlouholeté zkušenosti z konzultační podpory a implementace systémů pro řízení projektů a portfolií ve firmách z řady oborů, například telekomunikací, bankovnictví, automobilového průmyslu i veřejné správy. Zajímá se o inovační management a nové technologie.

Důležité informace:

Datum: 13.6.2023
Čas: od 18.00 do 19.30 hod.
Místo konání: BROOMLOVKA, školící centrum, Vyskočilova 1326/5a, Praha 4
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz


8.6. 2023

RAŇAJKY KPM

ŠTÁTNE IT: MLÁDENCA PRÍHODY A SKÚSENOSTI

V spolupráci s občianskym združením Slovensko.Digital sme pre vás pripravili ďalšie projektové raňajky.

O čom sa budeme rozprávať:

Budeme zdieľať skúsenosti z viacerých projektov, spoluprácu so štátnou správou, komunitou dobrovoľnikov či členskými firmami. Približime tiež realitu elektronických služieb štátu a efektivitu vynakladania zdrojov na IT projekty.

Hostia na raňajkách:

Ján Suchel (hlavný speaker)

Vývoj a komunita Slovensko.Digital, programátor, spoluautor projektov využívajúcich otvorené dáta – foaf.skotvorenezmluvy.skdatanest.sk. Spoluvlastní softvérovú firmu minio, s.r.o.

Petra Plesníková

Komunitný manažér Slovensko.Digital, vyštudovala strategický manažment v rakúskom Innsbrucku. Má skúsenosti v oblasti tvorby a riadenia vzdelávacích konferencií, ako aj riadenia menších IT projektov. V Slovensko.Digital sa venuje najmä spolupráci s komunitou a členskými spoločnosťami a ich zapájaniu do aktivít organizácie.

Peter Steinhübl

Výkonný riaditeľ Slovensko.Digital, vyštudovaný právnik a otec dvoch detí, a viac ako 10 rokov sa venuje oblasti IT a pracovného práva. V rade Slovensko.Digital bol zodpovedný za daňovo – odvodovú skupinu a pôsobí aj ako člen prezídia v žilinskom IT klastri.

Dôležité informácie
Dátum a čas: 8.6. 2023 od 8:30
Miesto:  OSOBNE – EEA, part of BIQ Group OFFICE TWIN CITY, B. nivy 7788/12, Bratislava, 6. poschodie
Registrácia: martin.soltes@komorapm.cz


27.4. 2023

SETKÁNÍ ČLENŮ A PŘÁTEL KOMORY PM NA MORAVĚ 

rádi bychom vás jménem Komory PM a jejího zástupce na Moravě Pavla Kořenka pozvali na jarní formálně neformální setkání členů KPM a jejich přátel.

Chtěli bychom s vámi u dobré večeře probrat aktuální témata a směřování komory v následujícím období. Podařilo se nám rozjet několik zajímavých věcí, další plánujeme. Zajímá nás váš pohled, vaše očekávání od Komory nejen na Moravě.

V neformální části zbyde určitě i dostatek času na vaše aktuální pracovní záležitosti, novinky v oboru a plány do budoucna.

Důležité informace:

Termín: 27.4. 2023, od 17.00

Místo konání: La Futura Restaurant | Horní 288/67, 700 30 Ostrava

Více informací o akci vám rád poskytne Pavel Kořenek pavel.korenek@komorapm.cz , kterému zároveň prosím potvrďte účast, pokud se chcete zúčastnit.


22.4. 2023

CYKLOVÝLET S KOMOROU

Naši dlouholetí členové Tomáš Sladký a Milan Schwarzkopf si pro nás připravili cyklovýlet.

Důležité informace:

Termín: 22.4. 2023
Čas: 10.00, odjezd v 10.11
Místo srazu:  Staroměstské náměstí, u Orloje

Slovo organizátora Tomáše: “ Tuto akci si představuji jako sportovně pohodovou a „klábosící“ s rozumně definovanými cíli z hlediska ujeté vzdálenosti a průměrné rychlosti, se zastávkami, kde se budeme moci občerstvit a zavodnit organismus.
Z hlediska místa startu mi přijde jak orientačně, tak geograficky výhodné a stylové startovat z centra matky Prahy od Staroměstského orloje. Trasy navrhuji 2 a to:

  • Trasa A podél dolního toku Berounky s cílem Beroun
  • Trasa B podél horního toku Vltavy s cílem zámek Veltrusy

Na jakou trasu se vydáme, to se rozhodne na místě srazu před orlojem demokraticky hlasováním. V případě rovnosti hlasů má můj hlas organizátora váhu 2 :-)“

Těšíme se a sportu zdar!


23.3. 2023

AKO SME ZAVIEDLI PROJEKTOVÉ RIADENIE V NAŠEJ FIRME

AKO SME ZAVIEDLI PROJEKTOVÉ RIADENIE V NAŠEJ SPOLOČNOSTI

Pripravili sme pre vás ďalšie projektové raňajky. Prídite sa s nami pozrieť na to, ako sa Štefanovi Kováčovi a jeho tímu podarilo zaviesť projektové riadenie, akým výzvam a problémom počas toho obdobia čelili a čo by ešte mohli zlepšiť.

„V našej spoločnosti sme vždy mali veľa nápadov ako zlepšovať a rozširovať portfólio služieb. Od nápadu po hmatateľný výsledok existujú rôzne cesty, môžeme ich vystlať ružami. Netreba zabudnúť, že každá ruža má aj tŕne.“

A o čom budeme so Štefanom diskutovať:

  • Kde sme boli v roku 2018
  • Kde sme teraz
  • Ako sme sa tam dostali
  • Aké nástroje sme použili
  • Čo sme sa pritom naučili

Dôležité informácie
Dátum a čas: 23. 3. 2023 od 8:30 do 10:00 hod.
Miesto:  OSOBNE – Bistro St. Germain, Rajská 7, Bratislava
Registrácia: martin.soltes@komorapm.cz


21.3. 2023

ŘÍZENÍ FIREM V DOBĚ KRIZE ANEB NA CO BYSTE MĚLI DBÁT PŘI EFEKTIVNÍM VEDENÍ FIRMY V DNEŠNÍ DOBĚ

Komora PM si pro vás ve spolupráci se Skotak Consulting připravila sérii 3 přednášek, jejichž společným jmenovatelem je řízení firem v době krize.

V různých firmách vznikají různé problematiky.
Ale jedno mají společné – nejsou dílem náhody, avšak jsou kauzální – mají příčinu a následek.
A jedno naopak společné nemají – mohou vznikat z vnitřních příčin stavu společnosti, a nebo z vnějších příčin, např. ovlivněním okolím, politikou, segmentem trhu, modernizací odvětví a řadou dalších.
A ač  by se mohlo zdát (a bývá to tak často vnímáno), že vnitřní příčina je horší, opak je pravdou.
Vnější příčinu v „ruce nedržíte“, zatímco vnitřní ano.
My se však v průběhu našeho semináře od tří špičkových odborníků (Jaroslava Skotáka, Martina Ježka a Karla Kralerta) pokusíme najít odpovědi na obě situace a ukázat jejich řešení.
Představíme, jak na situaci rychle reagovat, jak konat, jak se nebát dělat nepopulární kroky.

Důležité informace:

Datum: 21.3.2023
Čas: od 15.00 do 18.00 hod.
Místo konání: BROOMLOVKA, školící centrum, Vyskočilova 1326/5a, Praha 4
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz

Program

15.00 – 15.15 Zahájení 

15.15 – 16.00 Přednáška : Řízení firem v době krize

Přednášející: Jaroslav Skoták

Konkrétních deset bodů, které učinit v okamžiku kdy je konkrétní stav nastávající krize, reakční doba, krizové týmy

    • Case study konkrétní společnosti, postup řešení a výstupy
    • Rozdíl mezi řízením firmy ve standardním režimu a v krizovém řízení
    • Práce v týmech
    • Krizové řízení firem v krátkodobém, přechodném období
    • Krizové řízení dlouhodobě, co je okolní prostředí v nestandardním stavu
    • Doporučení na využití externích pracovníků
    • Komunikace dovnitř a vně firmy v době krize
    • Klíčová a rozhodující opatření

16.00 – 16.45 Přednáška: Finance, podnikové finance, cash-flow a plánování v době krize

Přednášející: Martin Ježek

Relativně komplexní informace, na co se soustředit ve firmě z ekonomického pohledu, co bývá často velkým vykřičníkem ve firmě, když jim spadne obrat (odejde jeden-dva klíčový zákazníci), nebo dochází k velkým výkyvům objemů, což má dopad na cash-flow. Ukážeme si několik případových studií (pro zamyšlení, inspiraci). Podíváme se na celý trh (bankovní nebankovní) s tím, které varianty jsou kdy vhodné. Na závěr si představíme Top 5 mýtů o úvěrech.

16.50 – 17.05 Coffee break

17.05 – 17.50 Přednáška: Projektový management, specifika v době krize, krizové řízení projektů

Přednášející: Karel Kralert

CEO, člen top managementu společnosti, nebo sponzor projektu by se měl dozvědět jak bezpečně rozpoznat, že je projekt v krizi.  Dále jak mu může pomoci krizové řízení, co to zpravidla znamená a na co by se měl připravit. Některá probíraná témata budou demonstrována na konkrétních příkladech z praxe. Posluchač by si měl odnést rizika projektů v době krize, a to projektů prorůstových, modernizačních, 4.0 nebo naopak úsporných a optimalizačních

17.50 – 18.00 Ukončení, závěr