27.11. 2024
KOMOROVÉ PIVO
srdečně zveme na příjemné neformální setkání! Přijďte se pobavit s kolegy, probrat nějaké pracovní záležitosti a třeba i najít inspiraci pro naše projekty. To vše v přátelské atmosféře u dobrého piva. Rádi vás uvidíme, tak neváhejte a připojte se!
Důležité informace:
Termín: 27.11. 2024
Čas: 17.00 (až 22.00)
Místo konání: BUDE UPŘESNĚNO
Registrace: není nutná, ale budeme rádi, když nám dáte vědět, že dorazíte, abychom zajistili dostatek míst (na email stepanka.bodlakova@komorapm.cz)
23.10. 2024
TIPY A TRIKY PRO ZAČÍNAJÍCÍ PROJEKŤÁKY
Chcete se stát úspěšnými v roli projektového manažera či manažerky? Jste na začátku své kariérní cesty a přemýšlíte jak svou roli uchopit? Zajímá vás, kam soustředit svou energii, čemu se vyhnout a na co se opravdu zaměřit? Napadá vás, zda jsou v této roli důležitější technické dovednosti a hard-skills nebo spíše soft-skills?
Zveme vás na online webinář pro začínající projektové manažery.
Hned trojice profesionálů z oboru vám představí, jak taková profesní cesta může vypadat a nasdílí s vámi své zkušenost z praxe.
Webinářem vás provede Michal Korf za Komoru projektový manažerů, Klára Novotná a Martina Šimurda za Holky z agile & projektů.
Důležité informace:
Termín: 23.10. 2024
Čas: 17.00 (až 18.30)
Místo konání: online, link obdržíte po závazné registraci
Registrace: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
9.10. 2024
GENERATIVNÍ UMĚLÁ INTELIGENCE POHLEDEM PRÁVA
Komora Projektových Manažerů navázala spolupráci s advokátní kanceláří FORLEX, která se dlouhodobě zabývá nejenom právními případy v oblasti projektů.
Z této spolupráce vznikl nápad vytvořit pásmo networkingových setkání. Pokrýt v rámci projektu všechna právní rizika mnohdy není vůbec jednoduché. A co v případech, kdy v rámci dodávek projektových výstupů zapojíte a použijete generativní AI? Vytváření programovacího kódu, firemní dokumentace, marketingové materiály, stejně tak i projektový management. V těchto a samozřejmě i v mnoha dalších oblastech lze v dnešní době využívat služeb generativní umělé inteligence. Nebo ji dokonce využíváte ať cíleně a vědomě nebo nevědomě. Znáte však právní dopady používání takovýchto výstupů pro firemní nebo soukromé účely? Jaká udělujete a nebo naopak získáváte práva k datům využívaným v rámci generativní AI? Jaký je v těchto případech pohled právníků na autorské dílo? Jaká je současně dostupná rozhodovací činnost českých i zahraničních soudů? Jaké dopady to může mít do smluvní dokumentace a na co si dát pozor? Dopadne na to i nová evropská regulace? A případně jak?
Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví MGR. Dominik Šolc z advokátní kanceláře FORLEX.
Důležité informace:
Termín: 9.10. 2024
Čas: 17.00
Místo konání: Brno, přesné místo bude upřesněno
Registrace: pavel.korenek@komorapm.cz
20.6. 2024
EXKURZE DO ŠKOLNÍ OBSERVATOŘE DEUTSCHE SCHULE BRATISLAVA
Dne 25.4.2024 byla slavnostně otevřena školní observatoř na Deutsche schule v Bratislavě. Po mnoha letech se Bratislava opět dočkala observatoře, která má primárně sloužit veřejnému vzdělávání v rámci školní výuky, ale i pro širokou veřejnost. Projekt se uskutečnil výhradně ze soukromých zdrojů v krátké době. Je příkladem veřejné angažovanosti, jejímž výsledkem umí být kvalitní projekt sloužící veřejnosti i bez státní podpory.
Observatoř samotná byla vybudována jako unikát s bezbariérovým přístupem a je technickým prototypem jediným na světě. Je realizována českou firmou Sincon na zakázku přesně na prostory na střeše školy.
V rámci exkurze pro Komoru projektových manažerů máte příležitost seznámit se s výsledkem tohoto zajímavého projektu.
Program :
- Informace od projektového manažera o specifikách projektu spojujícího stavební projekt s prototypovým řešením technologie observatoře, od prvotního záměru přes průzkum trh a studie proveditelnosti přes pořizovací proces až po realizaci a setup
- Informace od pozorovacího specialisty o pozorovací technice, možnostech využití v podmínkách Bratislavy a plánovaných aktivitách v rámci školy a pro veřejnost
- V případě pěkného počasí pozorování Slunce přes sluneční teleskop, v případě nepříznivého počasí ukázka práce s teleskopem, otočnou bezbariérovou kupolí, astrofotografie
- Diskuse
Důležité informace:
Termín: 20.6. 2024
Čas: 14.00 (až 16.00)
Místo konání: Deutsche Schule Bratislava, Bárdošova 33, Bratislava
Registrace: Peter Radačovský, pradacovsky@dpd.sk
11.6. 2024
STRASTI A SLASTI PROJEKTOVÉ KANCELÁŘE ANEB KPI V PMO
Úkolem projektové kanceláře (PMO) je zlepšovat řízení projektů napříč firmou. Znamená to poskytovat jasnou metodologii práce projektovým manažerům, definovat a udržovat standard projektového řízení v organizaci.
- Jaké jsou ale faktické problémy se zaváděním projektových pravidel ve společnosti a jak je řešit?
- Jak optimálně nastavit sledované parametry pro globální reporting nad stavem projektů v PMO?
Jistě vás k tomuto tématu napadne spousta dalších otázek. Přijďte diskutovat a dozvědět se něco nového. O své zkušenosti se s vámi rádi podělí Pavel Kořenek, Martin Slažanský a další diskutující.
Důležité informace:
Termín: 11.6. 2024
Čas: 17.00
Místo konání: Ostrava, přesné místo bude sděleno účastníkovi po jeho závazné registraci
Registrace: pavel.korenek@komorapm.cz
5.6. 2024
VZDĚLÁVÁNÍ PROJEKTOVÝCH MANAŽERŮ
Ve spolupráci s našimi členy z KBC v Brně připravujeme akci na téma “Vzdělávání projekťáků”. V rámci programu se dozvíte, co se v této oblasti děje nového, co funguje, co méně, jaký je pohled na certifikace.
Ve třech blocích vystoupí:
- Michal Korf (KPM) nastaví metodický rámec + představí matici seniority a její vlastní rozpracování
- Jan Hotař (KBC) se podělí o své zkušenosti se vzděláváním PM v KBC
- Martin Slažanský (KPM) – s námi nasdílí svůj praktický pohled
Důležité informace:
Termín: 5.6. 2024
Čas: 10.00 (až 12.30), po skončení odborné části je možné zajít na společný oběd do kantýny v KBC
Místo konání: KBC Global Services Czech Branch, Palachovo nám. 726/2, Brno-Starý Lískovec
Registrace: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
Maximální kapacita je 24 lidí, proto s registrací neváhejte!
23.5. 2024
KOMENTOVANÁ EXKURZE V DPD SK
Pojďte s námi nahlédnout do zákulisí depa největšího evropského dopravce DPD SK.
Komora společně s kolegy z DPD SK organizuje 23.5.exkurzi přímo v bratislavském depu, kde můžete všechno vidět na vlastní oči .
A abyste si něco odnesli i do své praxe, na závěr akce je připravena přednáška o právním minimu projektového manažera, které by v portfoliu žádného PM nemělo chybět.
Přednášku si připravili pánové z právní kanceláře BCH Advokáti Chlípala.
Program:
14:00 začátek, komentovaná exkurze v depu
• Proces zpracování zásilek
• Technologie používané při třídění zásilek
• Řízení organizace v depu
• Využití fotovoltaiky v procesu doručovaní
• Vozový elektro-park
• Diskuse
15:00 přestávka na občerstvení
15:30 přednáška „Právní minImum projekťáka”
17:30 diskuze, networking
Důležité informace:
Termín: 23.5. 2024
Čas: 14.00 (až 19.00)
Místo konání: DPD SK, Depo 0650 Pharos, Pri letisku 5, Bratislava
Registrace + kontakt: Peter Radačovský, pradacovsky@dpd.sk
Maximální kapacita je 18 lidí, proto s registrací neváhejte!
20.4. 2024 (sobota)
CYKLOVÝLET S TOMÁŠEM
Tomáš Sladký , náš dlouholetý člen a zakladatel komorových cyklovýletů zve všechny nadšence na již II. ročník této sportovně-socializační akce : )
Důležité informace:
Termín: 20.4. 2024
Čas: 10.00, odjezd v 10.11
Místo srazu: Staroměstské náměstí, u Orloje
Trasa: Centrum-Modřany- Radotín-Černošice-Dobřichovice-Řevnice-Karlštejn-Srbsko- Svatý Jan pod Skalou
Kolo: jakékoliv v dobrém stavu
Opět se můžete těšit na pohodovou akci, jede se podél Vltavy a pak Berounky, na trase jsou jen malá převýšení a dostatek občerstvovacích stanic :-). Zpět po vlastní ose, či vlakem.
Těšíme se a sportu zdar!
18.4. 2024, 15.00 – 18.00
VYJEDNÁVÁNÍ V KRIZI
Umíte vyjednávat v krizi
Co se během těchto, pro mnoho lidí nekomfortních, chvil odehrává mezi zaměstnanci, spolupracovníky a partnery?
Ve spolupráci se skotakconsulting.cz jsme pro vás připravili nabité odpoledne, kdy se na krizové jednání společně podíváme
Jaká budou hlavní témata akce?
Vyjednávání v době krize, dovnitř firem a vně firmy aneb dokud nejde o život, tak to není žádné vyjednávání.
Jak pracovat s lidmi v krizi.
E-commerce příběh z dnešní doby case study, Krizové řízení v konkrétní společnosti e-commerce, kde je nyní silný dopad poklesů prodejů.
Zaměříme se i na dopady krizového jednání pro firmy a personální struktury, přijímání zaměstnanců do firem v krizovém období, fluktuaci a výpovědi.
Vlastníte společnost, jste CEO, CFO, projektový specialista, nebo třeba HR? Tato akce je určena právě pro Vás!
Důležité informace:
Datum: 18.4. 2024
Čas: od 15.00 do 18.00 hod.
Místo konání: Školící centrum Broomlovka, Vyskočilova 1326, 140 00 Praha 4-Michle
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
27.2. 2024 od 18.00
SVĚT MICROSOFT 365 A PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ
Zajímá Vás, jak skloubit projektové řízení a Microsoft 365?
Cloudové služby M365 patří bezesporu mezi jedny z nejvyužívanějších po celém světě a bývají firemním standardem.
Využíváme je při naší práci efektivně a v plném potenciálu? Nebo používáme jen zlomek funkcí, které nám nabízí? Co můžeme udělat pro to, aby se současný stav jejich aplikace zlepšil?
Společně s Matěj Gosman ze Seyfor pro Vás připravujeme nabité setkání s názvem Svět M365 a projektové řízení, na kterém se dozvíte odpovědi na otázky výše a mnoho dalšího.
Důležité informace:
Datum: 27.2. 2024
Čas: od 18.00 do 20.00 hod.
Místo konání: Na Strži 2097/63, 140 00 Praha 4-Nusle – v budově CUBEXU
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
28.11. 2023 od 17.30
OBRAT O 180 STUPŇŮ ANEB FORTUNA SUCCESS STORY
I když se zdá, že agilita je něco, co se objevilo v posledních letech, její kořeny sahají více než 30 let zpátky. A již není pravdou, že se jedná o přístup jen pro softwarové firmy – v současnosti nalézá uplatnění například ve finančnictví, telekomunikacích nebo řízení lidských zdrojů. Agilní organizace (nejde jen o zavedení metod, ale i o myšlení manažerů) může dosáhnout 3x – 5x vyšší efektivity než tradiční způsob řízení.
O své zkušenosti z přechodu ze striktně projektové organizace na plně agilní se s námi podělí manažeři ze společnosti FORTUNA.
Důležité informace:
Datum: 28.11.2023
Čas: od 17.30 do 19.30 hod.
Místo konání: Italská 2581/69 – Churchill II, 120 00 Praha 2-Vinohrady
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
15.11. 2023 od 17.00
Setkání členů a příznivců Komory v Ostravě
Kolegové z Ostravy si připravili 3 témata:
Pavel Kořenek se ve svém vystoupení „Ohlédnutí za rokem 2023 aneb kam kráčíš KPM?“bude věnovat Komoře, tomu, co se letos povedlo, co nás trápí a kam Komora směřuje.
Veronika Brancová Hase povypráví ve svém příspěvku „Jak se zahajují a ukončují projekty v akademickém prostředí aneb akceptační kritéria“o tom, jak funguje projektové řízení v akademickém světě.
Tomáš Kotula byl účastníkem letošního 15.ročníku Project, Agile & Leadership Conference a seznámí příchozí s tím, jaké poznatky a novinky si z letošní konference odnesl.
Důležité informace:
Datum: 15.11.2023
Čas: od 17.00
Místo konání: Ostrava, restaurace La Futura
Forma: prezenční
Registrace na email: pavel.korenek@komorapm.cz
9.11. 2023 od 15.30
Společná akce Komory PM a DPD Slovensko spojená s návštěvou depa
Zajímá Vás, jak funguje jedna z významných přepravních společností? Chcete se dozvědět, jaké úsilí stojí za každým doručeným balíkem? Ve spolupráci s DPD Slovensko pro Vás pořadatelé připravují přednáškami nabité odpoledne. Ale pozor, to není vše. Na vlastní kůži zažijete i prohlídku DPD depa, kam se rozhodně nedostanete každý den. Nakonec proběhne i diskuze a networking s občerstvením.
Důležité informace:
Datum: 9.11.2023
Čas: 15.30 – 18.00
Místo konání: DPD, Pri letisku 5 Pharos Park, 821 04 Bratislava
Forma: prezenční
Registrace na email: martin.soltes@komorapm.cz
13.6. 2023
NÁSTROJE PROJEKTOVÉHO A PORTFOLIO MANAGEMENTU: VÝBĚR, LADĚNÍ A REAKCE NA ZMĚNY
Výběr nástroje pro řízení projektů, programů a portfolií předurčuje úspěch celého projektového prostředí a efektivitu správy projektů a proto jsme připravili panelovou diskuzi na zajímavé téma „NÁSTROJE PROJEKTOVÉHO A PORTFOLIO MANAGEMENTU: VÝBĚR, LADĚNÍ A REAKCE NA ZMĚNY“. Budeme se bavit o praktických zkušenostech s výběrem a používáním těchto nástrojů a také o tom, jak se s nimi organizace vyrovnávají v agilním a waterfall prostředí.
Naše diskuzi budou obohacovat zkušení profesionálové, kteří se s nástroji projektového a portfolio managementu denně potýkají. Budeme se zaměřovat na to, jak vybrat ty správné nástroje a jak je přizpůsobit našim potřebám. Samozřejmě se budeme také bavit o výzvách, které s tím souvisejí, a jak nástroje reagují na změny v našich organizacích.
Přijďte se s námi podělit o své zkušenosti, představit své nápady a diskutovat o nejlepších postupech v oblasti projektového a portfolio managementu.
Pozvání do diskuze přijali:
Ing. Petr Drábek, MBA
Specialista v oblasti projektového řízení, řídil PMO ve skupině UniControls, kde aktivně využíval SW nástroje pro řízení projektů a řízení portfolia. V současné době vede rozsáhlý projekt výměny redakčního systému velkého nakladatelství a je pravidelně každý rok najímán na řízení kritické odstávky výroby významného farmaceutického podniku. U všech jeho projektových činností aktivně využívá SW nástroje společnosti Microsoft.
Ing. Vít LOBPREIS, MBA MBE
Global Portfolio and Project manager společnosti SCANIA
Vít má dlouholeté zkušenosti s řízením rozsáhlých IT projektů ve skupině SCANIA. Je manažerem týmu, který provozuje rozsáhlé řešení pro řízení projektového portfolia ve více jak 30 zemích světa. Spolupodílí se na jeho kontinuálním rozvoji a implementaci do dalších společností skupiny SCANIA.
Ing. Martin Répal, MBA
Martin působí jako Senior PPM Consultant ve společnosti Inzagi. Pomáhá firmám zavádět a optimalizovat nástroje projektového řízení a specializuje se na Microsoft nástroje. Martin je spoluautor několika publikací, které dále rozvíjí téma projektového a portfolio managemetu.
Ing. Vlastimil Poláček, PMP
Vlasta působí více než dvacet let v oblasti projektového řízení a spolu s Martinem dodává PPM nástroje zákazníkům Inzagi. Má dlouholeté zkušenosti z konzultační podpory a implementace systémů pro řízení projektů a portfolií ve firmách z řady oborů, například telekomunikací, bankovnictví, automobilového průmyslu i veřejné správy. Zajímá se o inovační management a nové technologie.
Důležité informace:
Datum: 13.6.2023
Čas: od 18.00 do 19.30 hod.
Místo konání: BROOMLOVKA, školící centrum, Vyskočilova 1326/5a, Praha 4
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
8.6. 2023
RAŇAJKY KPM
ŠTÁTNE IT: MLÁDENCA PRÍHODY A SKÚSENOSTI
V spolupráci s občianskym združením Slovensko.Digital sme pre vás pripravili ďalšie projektové raňajky.
O čom sa budeme rozprávať:
Budeme zdieľať skúsenosti z viacerých projektov, spoluprácu so štátnou správou, komunitou dobrovoľnikov či členskými firmami. Približime tiež realitu elektronických služieb štátu a efektivitu vynakladania zdrojov na IT projekty.
Hostia na raňajkách:
Ján Suchel (hlavný speaker)
Vývoj a komunita Slovensko.Digital, programátor, spoluautor projektov využívajúcich otvorené dáta – foaf.sk, otvorenezmluvy.sk, datanest.sk. Spoluvlastní softvérovú firmu minio, s.r.o.
Petra Plesníková
Komunitný manažér Slovensko.Digital, vyštudovala strategický manažment v rakúskom Innsbrucku. Má skúsenosti v oblasti tvorby a riadenia vzdelávacích konferencií, ako aj riadenia menších IT projektov. V Slovensko.Digital sa venuje najmä spolupráci s komunitou a členskými spoločnosťami a ich zapájaniu do aktivít organizácie.
Peter Steinhübl
Výkonný riaditeľ Slovensko.Digital, vyštudovaný právnik a otec dvoch detí, a viac ako 10 rokov sa venuje oblasti IT a pracovného práva. V rade Slovensko.Digital bol zodpovedný za daňovo – odvodovú skupinu a pôsobí aj ako člen prezídia v žilinskom IT klastri.
Dôležité informácie
Dátum a čas: 8.6. 2023 od 8:30
Miesto: OSOBNE – EEA, part of BIQ Group OFFICE TWIN CITY, B. nivy 7788/12, Bratislava, 6. poschodie
Registrácia: martin.soltes@komorapm.cz
27.4. 2023
SETKÁNÍ ČLENŮ A PŘÁTEL KOMORY PM NA MORAVĚ
rádi bychom vás jménem Komory PM a jejího zástupce na Moravě Pavla Kořenka pozvali na jarní formálně neformální setkání členů KPM a jejich přátel.
Chtěli bychom s vámi u dobré večeře probrat aktuální témata a směřování komory v následujícím období. Podařilo se nám rozjet několik zajímavých věcí, další plánujeme. Zajímá nás váš pohled, vaše očekávání od Komory nejen na Moravě.
V neformální části zbyde určitě i dostatek času na vaše aktuální pracovní záležitosti, novinky v oboru a plány do budoucna.
Důležité informace:
Termín: 27.4. 2023, od 17.00
Místo konání: La Futura Restaurant | Horní 288/67, 700 30 Ostrava
Více informací o akci vám rád poskytne Pavel Kořenek pavel.korenek@komorapm.cz , kterému zároveň prosím potvrďte účast, pokud se chcete zúčastnit.
22.4. 2023
CYKLOVÝLET S KOMOROU
Naši dlouholetí členové Tomáš Sladký a Milan Schwarzkopf si pro nás připravili cyklovýlet.
Důležité informace:
Termín: 22.4. 2023
Čas: 10.00, odjezd v 10.11
Místo srazu: Staroměstské náměstí, u Orloje
Slovo organizátora Tomáše: “ Tuto akci si představuji jako sportovně pohodovou a „klábosící“ s rozumně definovanými cíli z hlediska ujeté vzdálenosti a průměrné rychlosti, se zastávkami, kde se budeme moci občerstvit a zavodnit organismus.
Z hlediska místa startu mi přijde jak orientačně, tak geograficky výhodné a stylové startovat z centra matky Prahy od Staroměstského orloje. Trasy navrhuji 2 a to:
- Trasa A podél dolního toku Berounky s cílem Beroun
- Trasa B podél horního toku Vltavy s cílem zámek Veltrusy
Na jakou trasu se vydáme, to se rozhodne na místě srazu před orlojem demokraticky hlasováním. V případě rovnosti hlasů má můj hlas organizátora váhu 2 :-)“
Těšíme se a sportu zdar!
23.3. 2023
AKO SME ZAVIEDLI PROJEKTOVÉ RIADENIE V NAŠEJ FIRME
AKO SME ZAVIEDLI PROJEKTOVÉ RIADENIE V NAŠEJ SPOLOČNOSTI
Pripravili sme pre vás ďalšie projektové raňajky. Prídite sa s nami pozrieť na to, ako sa Štefanovi Kováčovi a jeho tímu podarilo zaviesť projektové riadenie, akým výzvam a problémom počas toho obdobia čelili a čo by ešte mohli zlepšiť.
„V našej spoločnosti sme vždy mali veľa nápadov ako zlepšovať a rozširovať portfólio služieb. Od nápadu po hmatateľný výsledok existujú rôzne cesty, môžeme ich vystlať ružami. Netreba zabudnúť, že každá ruža má aj tŕne.“
A o čom budeme so Štefanom diskutovať:
- Kde sme boli v roku 2018
- Kde sme teraz
- Ako sme sa tam dostali
- Aké nástroje sme použili
- Čo sme sa pritom naučili
Dôležité informácie
Dátum a čas: 23. 3. 2023 od 8:30 do 10:00 hod.
Miesto: OSOBNE – Bistro St. Germain, Rajská 7, Bratislava
Registrácia: martin.soltes@komorapm.cz
21.3. 2023
ŘÍZENÍ FIREM V DOBĚ KRIZE ANEB NA CO BYSTE MĚLI DBÁT PŘI EFEKTIVNÍM VEDENÍ FIRMY V DNEŠNÍ DOBĚ
Komora PM si pro vás ve spolupráci se Skotak Consulting připravila sérii 3 přednášek, jejichž společným jmenovatelem je řízení firem v době krize.
V různých firmách vznikají různé problematiky.
Ale jedno mají společné – nejsou dílem náhody, avšak jsou kauzální – mají příčinu a následek.
A jedno naopak společné nemají – mohou vznikat z vnitřních příčin stavu společnosti, a nebo z vnějších příčin, např. ovlivněním okolím, politikou, segmentem trhu, modernizací odvětví a řadou dalších.
A ač by se mohlo zdát (a bývá to tak často vnímáno), že vnitřní příčina je horší, opak je pravdou.
Vnější příčinu v „ruce nedržíte“, zatímco vnitřní ano.
My se však v průběhu našeho semináře od tří špičkových odborníků (Jaroslava Skotáka, Martina Ježka a Karla Kralerta) pokusíme najít odpovědi na obě situace a ukázat jejich řešení.
Představíme, jak na situaci rychle reagovat, jak konat, jak se nebát dělat nepopulární kroky.
Důležité informace:
Datum: 21.3.2023
Čas: od 15.00 do 18.00 hod.
Místo konání: BROOMLOVKA, školící centrum, Vyskočilova 1326/5a, Praha 4
Forma: prezenční
Registrace na email: stepanka.bodlakova@komorapm.cz
Program
15.00 – 15.15 Zahájení
15.15 – 16.00 Přednáška : Řízení firem v době krize
Přednášející: Jaroslav Skoták
Konkrétních deset bodů, které učinit v okamžiku kdy je konkrétní stav nastávající krize, reakční doba, krizové týmy
-
- Case study konkrétní společnosti, postup řešení a výstupy
- Rozdíl mezi řízením firmy ve standardním režimu a v krizovém řízení
- Práce v týmech
- Krizové řízení firem v krátkodobém, přechodném období
- Krizové řízení dlouhodobě, co je okolní prostředí v nestandardním stavu
- Doporučení na využití externích pracovníků
- Komunikace dovnitř a vně firmy v době krize
- Klíčová a rozhodující opatření
16.00 – 16.45 Přednáška: Finance, podnikové finance, cash-flow a plánování v době krize
Přednášející: Martin Ježek
Relativně komplexní informace, na co se soustředit ve firmě z ekonomického pohledu, co bývá často velkým vykřičníkem ve firmě, když jim spadne obrat (odejde jeden-dva klíčový zákazníci), nebo dochází k velkým výkyvům objemů, což má dopad na cash-flow. Ukážeme si několik případových studií (pro zamyšlení, inspiraci). Podíváme se na celý trh (bankovní nebankovní) s tím, které varianty jsou kdy vhodné. Na závěr si představíme Top 5 mýtů o úvěrech.
16.50 – 17.05 Coffee break
17.05 – 17.50 Přednáška: Projektový management, specifika v době krize, krizové řízení projektů
Přednášející: Karel Kralert
CEO, člen top managementu společnosti, nebo sponzor projektu by se měl dozvědět jak bezpečně rozpoznat, že je projekt v krizi. Dále jak mu může pomoci krizové řízení, co to zpravidla znamená a na co by se měl připravit. Některá probíraná témata budou demonstrována na konkrétních příkladech z praxe. Posluchač by si měl odnést rizika projektů v době krize, a to projektů prorůstových, modernizačních, 4.0 nebo naopak úsporných a optimalizačních
17.50 – 18.00 Ukončení, závěr